1. STANDARDY ZWIĄZANE Z ZARZĄDZANIEM JAKOŚCIĄ USŁUGI SZKOLENIOWEJ

a. Posiadamy wdrożone procedury, posiadamy także aktualizowaną bazę referencji naszych klientów.
b. Przedstawiamy zakres naszych działań oraz szkoleń wraz z kadrą instruktorów na naszej stronie www.szkoleniaunijne.info.pl
c. Nasza firma posiada procedury reagowania na nieprzewidziane sytuacje oraz stosuje się do przepisów prawa.
d. Posiadamy wdrożony regulamin składania reklamacji.

2. STANDARDY ZWIĄZANE Z ŚWIADCZENIEM USŁUGI SZKOLENIOWEJ

a. Każde przeprowadzone szkolenie posiada numer ewidencyjny.
b. Wszystkie szkolenia mają opracowany autorski program szkoleniowy.
c. Wszyscy klienci są informowani o sposobie ewaluacji danego szkolenia.
d. Szkolenia są prowadzone w sposób adekwatny do rodzaju, zakresu programu oraz danego odbiorcy.
e. Każde szkolenie zakończone jest przeprowadzeniem ankiety "satysfakcji klienta".
f. Każdy uczestnik otrzymuje dyplom ukończenia szkolenia w formie uzgodnionej w zleceniodawcą.
g. Firma po przeprowadzeniu szkolenia przeprowadza badania ewaluacyjne oraz przekazuje raport w formie uzgodnionej
z klientem ( forma ustna lub pisemna ) o przebiegu szkolenia, celach które zostały osiągnięte i rekomendacji dalszych działań
odnosząc się do poszczególnych uczestników szkolenia.
h. Firma zapewnia fachową i sprawną obsługę w obrębie szkoleń.
i. Do każdego szkolenia dobieramy adekwatną logistykę związaną z dogodnymi warunkami uczenia się, 
pomieszczenia dostosowane są do wysokich standardów oraz zapewniamy niezbędne zaplecze dydaktyczno - szkoleniowe 
wraz z opracowanymi materiałami w formie elektronicznej i papierowej.
j. Program szkoleniowy realizujemy  w uzgodnionym z klientem terminie.
K. Do każdej umowy na przeprowadzenie szkolenia klient otrzymuje kartę usługi, w której
zawarte jest miejsce wykonania szkolenia, czas, kadra wraz z opisem kompetencji oraz doświadczeniem.

3. PROCEDURA ZAPEWNIENIA JAKOŚCI ŚWIADCZONYCH USŁUG

a. Priorytetem naszej firmy  jest prowadzenie szkoleń na jak najwyższym poziomie,
b. Nasza kadra uczestniczy w szkoleniach, konferencjach aby ciągle doskonalić swoją wiedzę i umiejętności,
c. Firma posiada procedurę reklamacyjną opisaną w zakładce RODO/REGULAMIN.
d. W trakcie realizowania projektów prowadzimy badania związane z jakością wykonywanej usługi,
prowadzimy konsultacje telefoniczne lub mailowe związane z ewaluacją projektu oraz przydatnością odbytych 
szkoleń i przeprowadzonych projektów. 

HOME